Perpustakaan Pungkas Tri Baruno

Kementerian Pemuda dan Olahraga

  • Beranda
  • Informasi
  • Berita
  • Bantuan
  • Pustakawan
  • Area Anggota
  • Pilih Bahasa :
    Bahasa Arab Bahasa Bengal Bahasa Brazil Portugis Bahasa Inggris Bahasa Spanyol Bahasa Jerman Bahasa Indonesia Bahasa Jepang Bahasa Melayu Bahasa Persia Bahasa Rusia Bahasa Thailand Bahasa Turki Bahasa Urdu

Pencarian berdasarkan :

SEMUA Pengarang Subjek ISBN/ISSN Pencarian Spesifik

Pencarian terakhir:

{{tmpObj[k].text}}
Image of Introduction to Sport Marketing: A Practical Approach
Penanda Bagikan

Text

Introduction to Sport Marketing: A Practical Approach

Aaron Smith - Nama Orang;

Introduction to Sport Marketing is a highly accessible text that presents the key principles and tools of sport marketing. Written by an expert in sport management and marketing, it combines clear explanations with case studies, exercises, web-based activities and illustrations, highlighting the techniques applicable to the non-profit, professional, and government sectors of sport. In addition to addressing traditional sport marketing concepts, the text also offers a unique chapter on cutting edge ideas and technologies in new media sport marketing. Written for readers new to sport marketing or at the start of their careers, the text equips the reader with a strong knowledge basis. Introduction to Sport Marketing should be the first stop on any beginner sport management and marketing student's reading list. * apply marketing theory and frameworks to the unique sport industry environment * understand the best marketing approaches for non-profit, professional, and government sport * appreciate the characteristics and behaviours of sport consumers * conduct an internal and external analysis of a sport organization and specify a market positioning strategy * identify marketing opportunities and generate marketing objectives * cultivate a sport brand * acquire, manage and evaluate sport sponsorships * devise marketing activities specifically for sport services * capitalise on new media technologies for sport marketing


Ketersediaan
#
Perpustakaan Menpora Belum memasukkan lokasi
E-BOOK 69
Tersedia
Informasi Detail
Judul Seri
-
No. Panggil
-
Penerbit
AMSTERDAM : Butterworth-Heinemann., 2008
Deskripsi Fisik
-
Bahasa
English
ISBN/ISSN
9780750686853
Klasifikasi
NONE
Tipe Isi
-
Tipe Media
-
Tipe Pembawa
-
Edisi
-
Subjek
olahraga
ebook
Info Detail Spesifik
-
Pernyataan Tanggungjawab
-
Versi lain/terkait

Tidak tersedia versi lain

Lampiran Berkas
  • Introduction to Sport Marketing: A Practical Approach
    Sumber : https://libgen.is/
Komentar

Anda harus masuk sebelum memberikan komentar

Perpustakaan Pungkas Tri Baruno
  • Informasi
  • Layanan
  • Pustakawan
  • Area Anggota

Tentang Kami

Perpustakaan Pungkas Tri Baruno Kementerian Pemuda dan Olahraga menjadi salah satu perpustakaan khusus yang memiliki peran dalam mendukung visi misi Kementerian Pemuda dan Olahraga dalam menyediakan dan memberikan layanan informasi melalui buku tercetak maupun dalam jaringan (online) sesuai dengan kebutuhan pemustaka.

Cari

masukkan satu atau lebih kata kunci dari judul, pengarang, atau subjek

Donasi untuk SLiMS Kontribusi untuk SLiMS?

© 2025 — Senayan Developer Community

Ditenagai oleh SLiMS
Pilih subjek yang menarik bagi Anda
  • Karya Umum
  • Filsafat
  • Agama
  • Ilmu-ilmu Sosial
  • Bahasa
  • Ilmu-ilmu Murni
  • Ilmu-ilmu Terapan
  • Kesenian, Hiburan, dan Olahraga
  • Kesusastraan
  • Geografi dan Sejarah
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Pencarian Spesifik
Kemana ingin Anda bagikan?